יום חמישי, 16 בספטמבר 2010

הטלוויזיה היקרה ביותר בעולם 2,250,000$

הטלוויזיה היקרה ביותר בעולם
2,250,000 מיליון דולר
טלוויזיה מ28 ק''ג של זהב ורוד עם 72 יהלומים ועור תנין.

למרות זמינות המוצרים האיכותיים ביותר מן מותגי האליטה כמו Vertu ו B&O בעולם תמיד יש מקום בקטגוריות אחרות של גאדג'טים הסופר יוקרתיים. המעצב הבריטי סטיוארט יוז מצא את מקומו ביצירות המובילות של ההייטק.

לפני כ 12 שנה, יוז, יחד עם אשת הקין את משרד העיצוב המפורסם Goldstriker הבינלאומי, אשר התחייב לבנות מחדש את העיצוב הצנוע של מוצרי האלקטרוניקה משובצים בגאדג'טים יקרים.
לדוגמה, בעת ובעונה אחת, יוז, יצר טלפוני iPhone מזהב 18 קראט, והציע ג'ויסטיק של Nintendo Wii SUPREME מ22 קראט זהב וכפתורים מיהלומים.

כעת, החליט יוז להכות ביוקרה: להציע את הטלוויזיה היקרה ביותר בעולם! המכשיר החביב ביותר בבית, הוא לקח טלוויזיה בגודל 55 אינץ' PrestigeHD והחליט לצוק שלד חדש לטלוויזיה מ28 ק''ג של זהב ורוד, שמעוטר ב72 יהלומים.
את הפאנל החיצוני מסביב למסך עשוי ידנית מעור תנין. כתוצאה מכך, יש רק שלושה עותקים של פאנל הטלוויזיה בעולם, שראויים לעמוד רק בבתי שייחים ואוליגרכים רוסים. ישנם גדמים יקרים פחות מהמעצב הזה, שעולים קצת יומר מ 1,500,000 מיליון דולר,גם הם נראים אלגנטיים ויוקרתיים, אבל עם פחות זהב ואבנים יקרות מהטופ מודל PrestigeHD SUPREME Rose Edition.


הטלוויזיה היקרה ביותר בעולם

2 תגובות: